Mong, reiziger voorbij de horizon

Verhalen voor het slapen gaan én om wakker te worden

Mong is een weesjongen uit Oezbekistan. Een authentieke bijna-doodervaring verandert zijn leven en laat hem met meer vragen dan antwoorden achter. Zijn verhoogde intuïtieve gevoeligheid die zich hierna manifesteert, vergroot zijn verwarring. Hij gaat op zoek naar antwoorden op de aloude levensvragen van de mensheid naar de zin van het leven en doet dit door de vele karavaanroutes te bereizen die Oost en West verbinden. Zij bieden hem een unieke kans tot ervaringen opdoen omdat zij een smeltkroes zijn van verschillende culturen en religies. Tijdens deze reizen ontmoet Mong goed en kwaad, tragisch en komisch, mooi en lelijk. Hij neemt alles in zich op en leert zo het onderscheid tussen schijn en werkelijkheid. Mongs ervaringen en inzichten in een andere tijd dan de onze blijven steeds actueel, omdat het menselijk drama van alle mensen, in alle landen en van alle tijden is. Een bijzonder boek voor gewone mensen!

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit
Mijnbestseller.nl
19 november 2020
19 november 2020

Reacties op: Mong, reiziger voorbij de horizon