Monsterjagen voor beginners

Monsterjagen voor beginners

Rank 3644 Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
Eerste deel van een monsterlijk grappige avonturenserie voor fans van Shrek en Hoe tem je een draak?
Op monsters jagen is niet zo gemakkelijk als het lijkt. Dat merkt Jack wanneer er een monster in de tuin opduikt dat zijn TANTE PROBEERT OP TE ETEN! (Dat ze de vervelendste tante van de wereld is, doet er nu even niet toe.)
Nadat Jack het monster min of meer per ongeluk heeft verslagen, gaat hij in de leer bij een knorrige, tweehonderd jaar oude monsterjager, met de naam Stoop. Samen gaan ze op monsterjacht, gewapend met een katapult en een heel oud boek: Monsterjagen voor beginners. Jack is wel een beetje bang dat hij niet de held is op wie iedereen zit te wachten, maar ach… Hoeveel angstaanjagende en bloeddorstige monsters kunnen er nu helemaal zijn?
Antwoord: HEEL ERG VEEL!
‘Monsterlijk grappig.’ Maz Evans, auteur van Chaotische goden
‘Met grappen die scherper zijn dan de voortanden van een draak.’ David Solomons, prijswinnende auteur van My Brother is a Super Hero
'
Huilen van het lachen!’ Jenny Pearson, auteur van De razende recordbrekers