Monsters in mensengedaante

Monsters in mensengedaante

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Seriemoordenaars zijn eigenlijk nooit uit de actualiteit geweest. Met regelmaat van de klok duiken in de media sensationele verhalen op van mensen die er schijnbaar een enorm genoegen aan beleven andere mensen op gruwelijke wijze van het leven te beroven.
In dit boek gaat Werner Eeman, dé true crime autoriteit van Vlaanderen, op zoek naar de mens achter monster. Want laten we niet uit het oog verliezen dat ook seriemoordenaars ooit kleine liefelijke baby’s waren.
Werner Eeman (1953, Gent) is al verscheidene decennia gepassioneerd door de mysterieuze en duistere zijde van de menselijke psyche. Nadat hij jarenlang redacteur was geweest voor een kritisch tijdschrift over het paranormale, ging hij zich in 1995 toeleggen op het True Crime genre, waarbij zijn interesse voornamelijk uitging naar de persoonlijkheid van de serial killer en de massamoordenaar.

Waargebeurde verhalen
Borgerhoff & Lamberigts