Moord in de Koopgoot

Moord in de Koopgoot

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Rechercheur Fred Groen moet aanvankelijk geen moord oplossen, maar er eentje zien te verijdelen. Een gerespecteerde notaris in ruste, een ogenschijnlijk saaie, bedaarde vijftiger, gaat volledig door het lint, als zijn veel jongere, frivole vrouw hem na elf maanden huwelijk plotseling verlaat en voor een niet al te goed bekend staande ober kiest. Prompt dreigt de bedrogen echtgenoot zijn overspelige wederhelft en de louche kelner om zeep te brengen. Fred Groen dient de gefrustreerde notaris op andere gedachten te brengen, maar slaagt daar niet in.
In de nachtelijke Koopgoot wórdt vervolgens een brute moord gepleegd. Maar niet door degene die voor de hand ligt. Groen staat voor een raadsel. In zijn noeste speurtocht naar de moordenaar wordt de soms vertwijfelde rechercheur op het verkeerde been gezet, moet vernederingen slikken, zelfs van zijn principes afwijken, alvorens hij de hoogst verrassende pleger van de meedogenloze misdaad, heeft ontmaskerd.
Feelgood , Literatuur & Romans
V.O.F. Buttkicken.nl