Moord voor mij

Rank 6471 Gelezen 486 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 197 Favoriet 41 Recensies 15
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 1 Top25's 6   Topics 0

Er zijn al vijf meisjes vermoord. Eén meisje weet te ontsnappen en kan als de enige getuigen tegen de daders. Maar iemand doet er alles aan om haar het zwijgen op te leggen?

Ook Susannah Vartanian is in het verleden slachtoffer geweest van een geweldsdelict. Samen met Luke Papadopoulos probeert ze de daders op te sporen voordat nog meer meisjes aan hun gruwelpraktijken ten prooi vallen.

De zaak leidt hen naar schimmige internetchatrooms en naar een duistere wereld vol geweld, chantage en prostitutie. Ze komen een gigantisch netwerk van vrouwenhandelaars op het spoor dat zo complex in elkaar steekt dat het onmogelijk is nog te weten wie er te vertrouwen valt en wie niet. En de gewetenloze moordenaars doen er alles aan om te zorgen dat het spoor niet naar hen leidt, en daarbij ontzien ze niemand?

Thriller
22 mei 2010
30 mei 2012

Kruising van Stieg Larsson met Cody Mcfadyen

door: Eric Diepvens 1 like
Karen Rose heeft inmiddels elf titels op haar palmares staan, die alle via een aantal wisselende personages met elkaar verbonden zijn, maar ook los van elkaar kunnen worden gelezen. Slechts drie van haar boeken zijn tot op heden naar het Nederlands vertaald: Sterf voor mij, Schreeuw voor mij en...

Reacties op: Moord voor mij