Morgen doe ik het (anders)!

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 1 Recensies 0
Hoe vaak heb jij je al voorgenomen iets anders te gaan doen? Er is altijd een reden om niet morgen te beginnen. Want morgen kent de nodige zaken die écht je aandacht vragen. En voor overmorgen staat er ook al iets gepland in je agenda. Want waar begin je als je bureau een puinhoop is, je mailbox overvol en je geen ruimte ervaart om je ideeën uit te voeren?
Het boek 'Morgen doe ik het (anders)!' helpt ondernemers om weer rust en ruimte in je hoofd en op je werkplek te krijgen. De auteur van dit boek heeft als doel dat jij eindelijk eens stil staat bij je onderneming. Dat je goed onderzoekt en analyseert hoe je doet wat je doet. Want dan pas word je bewust hoe je het sneller, effectiever, makkelijker en leuker kunt doen. Ieder hoofdstuk bevat praktische oefeningen en in de bijhorende online omgeving vind je geweldige tools, checklijsten, werkbladen en methoden om direct mee aan de slag te gaan.
Droomvallei Uitgeverij
24 januari 2019