Mr Smithfield

Mr Smithfield

Rank 338 Gelezen 26 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 30 Favoriet 0 Recensies 1
Feelgood   Topics 0
Gabriels leven draait om twee dingen: zijn werk als advocaat en zijn dochtertje Bethany. Ooit dacht hij dat hij de vrouw van zijn dromen had gevonden, maar vlak na de geboorte van Bethany is zij ervandoor gegaan. Sindsdien is hij vastbesloten om zich niet te laten afleiden.

Helaas heeft hij met zijn drukke werkschema iemand nodig om te helpen bij de zorg voor zijn dochtertje, en die persoon is Autumn. Deze Amerikaanse gaat haar afstudeerstage doen in Londen, maar die is een halfjaar uitgesteld. Via haar zus Hollie komt ze terecht bij Gabriel. Dat is perfect. Zo heeft ze niet alleen een inkomen, maar ook huisvesting in Londen.

Terwijl Autumn gefocust is op haar toekomstplannen, is Gabriel door het verleden zodanig getekend dat hij absoluut geen nieuwe relatie wil. Helaas kan hij zijn gevoelens een stuk minder goed sturen dan hij zou willen.

Een age gap, single dad romance in de Mister-wereld – wat wil je nog meer?

Romantiek
Romantiek