Muggenland

Ik ben een verzameling van rariteiten, een circus van neuronen en elektronen: mijn hart is de circusdirecteur, mijn ziel is een trapezeartiest en de wereld is mijn publiek. Het klinkt vreemd, want dat is het, en dat is het, omdat ik vreemd ben.

Het leven van Mim Malone staat op zijn kop. Haar vader en nieuwe stiefmoeder besloten te verhuizen, waardoor Mim opeens in de wastelands van Mississipi woont, in plaats van haar vertrouwde Ohio. En voordat deze storm goed en wel is gaan liggen, hoort ze dat haar moeder ziek is geworden.

Mim laat haar nieuwe leven achter zich en stapt in een Greyhound-bus richting het noorden, naar haar échte thuis en échte moeder. Als haar duizenden kilometers lange reis opeens anders loopt dan verwacht, moet Mim de strijd met haar eigen demonen aangaan, met een beetje hulp van een paar bijzondere medereizigers.

Redactionele recensie

Recensies (16)

Meer recensies

Is Muggenland het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Muggenland