Muis is jarig

Muis wordt wakker met kriebels in haar buik. 'Joepie, vandaag ben ik jarig!' juicht ze. 'Ik ga mijn vrienden vragen of ze op mijn verjaardagsfeestje willen komen.' Maar de dieren van het dierenpleintje hebben geen tijd voor een feestje. 'Dat komt niet goed uit,' zucht Giraf. 'Ik ben net dit zakje met ballonnen aan het opblazen.' Poes en Aap zijn druk aan het knutselen. En Konijn en Hond bakken een taart. Moet Muis haar verjaardag nu helemaal alleen vieren?
Een grappig verhaal over een leuk verrassingsfeest. Voor peuters vanaf 30 maanden, met de sociale vaardigheden van het kind als thema.

Recensies (1)

Is Muis is jarig het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Muis is jarig