Muze

Muze

Rank 4001 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 21 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult Artikelen 1 Spots 1 Top25's 1   Topics 0

Het betoverende vervolg op Zonderling.

Sarai heeft al heel wat nachtmerries gezien en dacht dat ze elke verschrikking inmiddels wel kende. Ze had het fout. Zij en Lazlo zijn niet langer wie ze waren – hij een god, zij een geest. Terwijl Minya hen gevangenhoudt om wraak te kunnen nemen op Ween, worstelt Lazlo met een onmogelijk dilemma: redt hij de vrouw van wie hij houdt, of alle anderen? Sarai voelt zich machteloos, maar is ze dat ook? De muze van nachtmerries heeft nog niet ontdekt waar ze toe in staat is.
Een nieuwe vijand verwoest het laatste beetje hoop dat de inwoners van Ween nog hadden, en de mysteries van de mesarthim worden weer opgerakeld: waar komen de goden vandaan, en waarom? Wat is er gebeurd met de duizenden kinderen die in de citadel geboren werden? En terwijl vergeten deuren worden geopend en nieuwe werelden onthuld is de belangrijkste vraag van al: horen helden monsters af te slachten, of is het misschien mogelijk ze te redden?

Liefde en haat, wraak en verlossing, vernietiging en redding komen samen in dit schitterende vervolg op Zonderling.

'Magisch.' Grazia

'Laini Taylor is zo ontzettend goed en met niemand te vergelijken.' Leigh Bardugo, auteur van de Grisha-trilogie

'De personages zijn zorgvuldig en knap opgebouwd, de schrijfstijl is pijnlijk mooi en de wereld volkomen echt… Een boek om te koesteren.' Booklist

Young Adult , Sciencefiction & Fantasy
Van Goor