??N BESLISSING

Eén beslissing

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 2
Non-fictie Spots 1   Topics 0
Naar schatting nemen we elke dag wel 35.000 beslissingen. Nu, op dit moment, kan één beslissing die je neemt doorwerken in alle aspecten van je leven. Maar dit boek gaat niet over het nemen van een allesomvattende grote beslissing die je hele leven omgooit. Het erom elke dag minstens één beslissing te nemen die je omstandigheden beïnvloedt en je dichter bij je doelen en dromen brengt: de beslissing om authentiek te zijn. Het is de beslissing te weten wie je bent, jezelf te zijn, en jezelf zonder aarzeling, zonder zorgen of angst authentiek uit te drukken.

Coach Mike helpt je verbinding te maken met je authenticiteit, zodat je leven weerspiegelt wie je werkelijk bent. Of je nu voor een nieuwe uitdaging staat, een andere richting wil inslaan of behoefte hebt aan een herkansing. In plaats van voortdurend te twijfelen over de ‘grote’ beslissingen in je leen, kom je weer in contact met je intuïtie, zodat je élke beslissing met vertrouwen en gemoedsrust neemt. De handvatten in dit boek stellen je in staat om obstakels om te zetten in kansen.

'Eén beslissing’ is een inspirerend en praktisch actieplan om je leven te verbeteren, je doel te vinden, je mentale gezondheid en relaties te verbeteren, te werken aan je fysieke gezondheid of zelfs je financiën op orde te brengen. Op basis van zijn twintigjarige ervaring in het helpen van mensen uit alle lagen van de bevolking en met diverse achtergronden, weet Coach Mike je te motiveren om risico’s te nemen, doortastend te zijn en écht actie te ondernemen voor een beter leven.

Mike Bayer staat bij zijn cliënten bekend als Coach Mike, is een New York Times bestseller-auteur, veelgevraagd spreker, oprichter van CAST Centers, de go-to kliniek voor artiesten, atleten, leidinggevenden, beroemdheden en iedereen die authentieker, succesvoller en vrolijker wil leven. Eerder verscheen hem: 'Je beste ik: wees jezelf, alleen beter’.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen