Naar de kermis

Naar de kermis is een bundel met korte verhalen. Fictie en non-fictie wisselen elkaar af. De verhalen moeten gelezen worden in de volgorde waarin ze in het boek zijn geplaatst. Dan wordt het duidelijk dat het uitbreken van de coronapandemie veel invloed heeft gehad op mijn creativiteit. Het zijn niet allemaal sombere verhalen. Gelukkig heeft mijn gevoel voor humor zich goed kunnen verweven in de teksten. Het titelverhaal zou in een bundel met streekverhalen kunnen staan. De enkele uitjes die we in deze jaren maakten, hebben me geïnspireerd, zoals in Sietske te lezen is. Een boeiende bundel voor alle seizoenen.

Is Naar de kermis het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Naar de kermis