Narcisme is a bitch

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Toen Jasmijn het narcistisch misbruik in haar leven net had ontdekt, belandde ze in
een psychisch doolhof. Uit pure wanhoop is ze, net zoals jij waarschijnlijk, zoveel
mogelijk boeken gaan lezen over narcisme. Persoonlijke verhalen, gebundelde blogs
over narcisme, ervaringen van lotgenoten... Maar wat ze echt nodig had was eigenlijk
een boek met een beetje van alles. Een boek waar ze ervaringen kon lezen wanneer
ze daar behoefte aan had, maar waar ze ook praktische tips kon vinden als ze in de
paniekstand schoot. Een boek over narcisme met eigenlijk van alles een beetje.
Maar die vond ze niet, dus kroop ze zelf in de pen. In dit boek zul je gaan lezen dat
je niet alleen bent in deze strijd ook al voelt het nu misschien nog wel zo. In dit boek
zul je ook lezen wat je kunt doen als je paniek voelt opkomen, en hoe je om kunt
gaan met die kritische en negatieve stemmen in je hoofd. Dit boek zal jou veel
inzichten geven in de keuzes die je hebt gemaakt onder invloed van het narcisme. Dit
boek hoef je niet braaf van voor naar achter uit te lezen, want je kunt gewoon een
willekeurig hoofdstuk opzoeken als je net over dat ene onderwerp iets wilt lezen. Dit
boek heeft geen hoofdstukken en houdt zich niet aan de geijkte boekregels, want
Jasmijn is opgevoed door een narcistische moeder en heeft een hekel gekregen aan
regels, orde en gehoorzaamheid.

Jasmijn
13 oktober 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Jasmijn A.

Reacties op: Narcisme is a bitch