Natuur in Nederland

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0

Het standaardwerk voor liefhebbers van de Nederlandse natuur, nu op velerlei verzoek opnieuw herdrukt! In een prachtige uitgave alles wat je wilt weten over de natuur in Nederland: wilde planten en dieren, karakteristieke landschappen, hun ontstaansgeschiedenis, landgebruik en interessante wandelmogelijkheden. Auteur Frank Berendse beschrijft vol liefde tien typische Nederlandse landschappen, van de Drentse hoogvenen tot de duinen, van de Gelderse beekdalen tot de polders en van het rivierenland tot de Limburgse heuvels. Ook de steden passeren de revue. Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk want je zult alle natuurpracht onmiddelijk zelf willen ontdekken. Natuur in Nederland is rijk geillustreerd met sfeervolle landschapsfoto's van Ruben Smit en prachtige aquarellen van Ed Hazebroek. Een geweldig kijk- en leesboek voor natuurliefhebbers en kenners!

Uitgeverij Knnv
01 januari 2016