Neem een geit
  Luister een fragment

Neem een geit

Rank 1976 Gelezen 683 Aan het lezen 38 Wil ik lezen 124 Favoriet 25 Recensies 35
Artikelen 13 Lijsten 7 Spots 5   Topics 0
Niemand vertelt je hoe te leven. Als je kinderen krijgt staan er boekhandels vol opvoedboeken tot je beschikking, maar welke levenslessen krijg je mee als volwassene? Wie vertelt je hoe om te gaan met liefde, dood, vriendschap, ambitie en kinderen? Claudia de Breij (net 40) worstelt met deze vragen en gaat te rade bij een groep wijze mannen en vrouwen. Zij vertellen hoe zíj de dingen hebben aangepakt. Claudia de Breij trekt daar honderd levenslessen uit, en stopt daar ook een paar van haarzelf - en haar kapper - bij.

Lebowski
04 januari 2019
30 april 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Kodi

Guy Doms Hebban Recensent

Gooi die geit (voorzichtig!) er snel weer uit

door: Guy Doms 1 like

Ze is met Neem een geit echt niet aan haar proefstuk toe, eerder schreef ze het succesvolle boek Krijg nou tieten!. Naast auteur is ze ook columniste van de VARAgids en befaamd als cabaretière. De kaap van de veertig heeft ze probleemloos overschreden. Claudia de Breij (1975) oogt bijzonder fris en...

Reacties op: Neem een geit