Nefrilda en de verdwenen relikwieën

Nefrilda en de verdwenen relikwieën

Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 3 Favoriet 1 Recensies 1
Fantasy & SF   Topics 0
Elise heeft altijd geweten dat ze anders was dan de andere kinderen. Al van jongs af aan had zij een speciale band met dieren. Wanneer ze er alleen op uit trok in de bossen in de buurt van haar dorp, kon ze de aanwezigheid van de dieren voelen en ving ze hun gedachten en gevoelens op in de vorm van plaatjes en beelden in haar hoofd. Door deze gave kwam ze onverwachts in contact met de oude draak Nefrilda. Elise raakte met deze draak, die zich eeuwenlang verborgen had weten te houden voor de mensen, bevriend.
Een jaar later is Elise met haar judoleraar uitgenodigd om de zomervakantie door te brengen in het oude landhuis van de familie Magain in Italië. Wat een heerlijke vakantie moet worden in het gezelschap van haar vriendin Nefrilda krijgt een onverwachte wending wanneer de Paus een opdracht heeft voor de familie Magain om hem te helpen bij het oplossen van een oud mysterie. Tegelijkertijd wordt er in Wales een ontdekking gedaan die het geheime bestaan van de draken dreigt te onthullen. De drakenhoeders komen hierdoor voor een onmogelijke keuze te staan. Lukt het Elise en Nefrilda om hen te helpen en welke taak rust er op de schouders van haar broertje Michael?

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy
Uitgeverij Elikser B.V.
13 december 2019
13 december 2019
9789463651943

Reacties op: Nefrilda en de verdwenen relikwieën