Nemesis

Parool:
AD:

Nemesis

Gelezen 97 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 57 Favoriet 2 Recensies 29
Thrillers & Spanning Artikelen 8 Newsroom 2 Lijsten 3 Spots 6   Topics 0   Leesclub

Als er een aanslag wordt gepleegd op een officier van justitie en twee getuigen in haar onderzoek worden vermoord, probeert een team rechercheurs tevergeefs de daders te vinden en verdere aanslagen te voorkomen. De dreiging voor de officier van justitie en haar gezin blijft echter levensgevaarlijk en daarom vraagt ze, uit wraak en wanhoop, een oud-rechercheur die ooit door haarzelf op non-actief is gesteld om het team te helpen. Hij ziet maar een mogelijkheid; het recht in eigen hand nemen en buiten alle regels en wetten om de strijd aangaan met de onderwereld, onder dekking van het reguliere onderzoek, Nemesis genaamd. Het team begint voorspoedig en lijkt zo goed als onschendbaar, beschermd door hun badges. Het kopstuk achter de aanslagen blijkt echter moeilijk te vinden en wanneer die langzaam doorkrijgt dat het team, en vooral hun leider, illegaal en op eigen houtje opereert, besluit hij om keihard terug te slaan. Pas dan, als het te laat is, beseffen de rechercheurs dat je niet meer op de wet kunt terugvallen, als je jezelf erboven hebt geplaatst.

Thriller
Lebowski Publishers
01 juli 2016
20 juli 2016

Soraya Vink Auteur

Filmische politiethriller

door: Soraya Vink 1 like

Officier van Justitie Silvia van Maele wordt op een avond geconfronteerd met het feit dat er geen balans tussen werk en privé is, als in haar woning een belangrijke getuige op brute wijze wordt vermoord. Geschokt door deze ontwikkeling, is het voor het onderzoeksteam van groot belang dat een tweede...

Reacties op: Nemesis