Nergens veilig

Rank 474 Gelezen 497 Aan het lezen 21 Wil ik lezen 405 Favoriet 26 Recensies 15
Thrillers & Spanning Lijsten 3 Spots 3   Topics 0
Angst beheerst het leven van psychiater Tess Ciccotelli. Iemand bedreigt haar patiënten, dwingt hen tot zelfdoding en zorgt dat het lijkt of Tess daaraan schuld heeft. Tess kan de volledige waarheid niet vertellen, daarmee zou ze haar beroepsgeheim schenden. Ook niet wanneer rechercheur Aidan Reagan haar vraagt om een lijst potentiële slachtoffers. En zelfs niet wanneer zij zelf in gevaar blijkt te zijn. Maar hoe lang houdt Tess dat vol? En tot welke prijs?
Karen Rose schrijft thrillers die wereldwijde bestsellers zijn. Haar boeken werden meermaals bekroond. Karen Rose woont en werkt in Florida.

Thriller
Chicago (4)
De Fontein Romans & Spanning
01 oktober 2019
01 oktober 2019

Janneke Bouwman Hebban Recensent

Beproefd recept succesvol op herhaling

door: Janneke Bouwman 1 like

Karen Rose (1964, VS) staat hoog in het rijtje favoriete auteurs van veel thrillerliefhebbers. Sinds zij in 2003 is begonnen te publiceren staat ze onveranderlijk bovenin de bestsellerlijsten. En dat is niet verwonderlijk. Haar boeken bevatten alle ingrediënten voor een goede thriller: flink...

Reacties op: Nergens veilig