Net nitroglycerine

Net nitroglycerine

Rank 6273 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Topadvocaat Niklas Bromander wordt in een garage in Jönköping vermoord. Lisa Engström, een jonge, temperamentvolle rechercheur, en haar rustige collega Sten Johansson doen onderzoek. De zaak ligt gevoelig, omdat Niklas Bromander in het verleden vrijspraak heeft weten te krijgen voor de moordenaar van een politieman. Lisa zegt wat al haar collega’s denken: Bromander heeft zijn verdiende loon gekregen.

Kort na de moord verdwijnt Bromanders dochter. Achter de fraaie façade van de deftige familie blijkt veel narigheid schuil te gaan. Hangt de moord met familiegeheimen samen of ligt de oplossing bij een praatgroep voor mishandelde vrouwen?

Intussen worstelt Lisa met haar duistere verleden. Iemand staat haar naar het leven. Lisa wordt steeds bozer. En die boosheid moet eruit.

Frida Moisto (1983), woonachtig in Jönköping en in het dagelijks leven verpleegkundige, zet in 'Net nitroglycerine' een sterke en explosieve hoofdpersoon neer, die aan Lisbeth Salander doet denken. Als de wet niet genoeg ruimte biedt, neemt Lisa Engström het recht in eigen hand.
De Vrije Uitgevers
25 september 2019

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker

Door lezers

Thriller Café / Waar kijk jij naar uit?
04 september 2019 91 reacties
  Meer artikelen