Net over de grens

De mooiste plekken buiten ons land zonder ver te hoeven reizen? Net over de grens liggen prachtige regio’s verscholen in België en Duitsland. Met dit hardcover boek van de ervaren reisgids makers van REiSREPORT, weet je waar je moet zijn. Een luxe reisboek van maar liefst 268 pagina’s voor een verrassende stedentrip, een dag, weekend of langer weg in elke maand van het jaar.

• Verrassende regio’s net over de grens, in België en Duitsland
  • Boordevol tips, foto’s, kaarten en wandel- & fietsroutes
  • Ertussenuit in de lente, zomer, herfst en winter
  • Inclusief gratis mobiele app voor onderweg
  • Luxe hardcover met leuk leeslintje
  • Prachtig cadeau voor jezelf of iemand anders

Eropuit met de auto, camper, trein, fiets of te voet. Compleet met talloze tips, achtergrondinformatie, fiets- en wandelroutes, honderden foto’s, slaapplekken en gratis mobiele app voor onderweg.

Dit reisboek neemt je mee naar regio’s waar je weleens van hebt gehoord en naar onbekende plekken die nog niet op je bucketlist staan. Van bruisende steden tot idyllische dorpjes, zonnige stranden tot heuvels vol wijnvelden, fraai gelegen kloosters, knusse eilandjes, fiere berglandschappen en indrukwekkende gangenstelsels diep onder de grond. We nemen je mee naar verrassende regio’s die we uitvoerig behandelen. Maak je dan ook klaar voor bijzondere ontdekkingsreizen, zonder duizenden kilometers te hoeven reizen.

Is Net over de grens het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Net over de grens