Nice girls don't get rich

Nice girls don't get rich

Het nieuwe boek van de auteur van dé carrièrebestseller Nice girls don’t get the corner office

Als je geen waardevolle bezittingen hebt, je geld niet investeert en laat verstoffen op een spaarrekening, of als je nooit onderhandelt over je salaris, dan is de kans groot dat je (nog) niet rijk bent. Zonder dat je je ervan bewust bent verhinderen patronen die je als nice girl hebt geleerd je nu om de sterke onafhankelijke vrouw te worden die je in je hebt.

Met hetzelfde openhartige advies dat Nice girls don’t get the corner office tot een bestseller maakte, leert Lois P. Frankel via 75 financiële adviezen vrouwen te laten krijgen wat ze verdienen. Dit handboek focust zich dus vooral op je financiën en is het resultaat van meer dan vijfentwintig jaar praktijkervaring. Lees over fouten die vrouwen maken bij het beheer van hun geld, krijg suggesties om grip te krijgen op je eigen financiën en leer over het benutten van al je (financiële) talenten.

In de pers

‘De lessen uit Nice girls don’t get the corner office zijn onverminderd relevant.’ Eva Jinek

‘Lieve meisjes komen niet ver. Stop dus met ploeteren, met aardig en behulpzaam zijn. En hou eens op je zo vaak te verontschuldigen. En nooit huilen op je werk. Maar daar is met dit handboek straks ook geen enkele reden meer voor.’ Trouw

‘Je mening geven tijdens een vergadering. Om loonsverhoging vragen. Vrouwen vinden dat vaak moeilijk, want we “horen” toch te pleasen? Helemaal niet! Lois Frankel vertelt hoe het wel moet.’ Margriet

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Boekerij
19 april 2022
19 april 2022

Reacties op: Nice girls don't get rich