Nice girls rule

Nice girls rule

Rank 5109 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 11 Favoriet 0 Recensies 1

Nice girls DO get the corner office!

Er bestaat een hardnekkige mythe die dicteert dat 'aardige vrouwen' het nooit ver zullen schoppen of gezaghebbende leiders kunnen worden. Veel vrouwen denken ten onrechte dat ze hun vriendelijkheid moeten onderdrukken om hogerop te komen. Aardig zijn wordt dikwijls als zwak en ineffectief gedrag bestempeld. Maar stel je je zakelijk op, dan ben je ineens een bitch.

Fran Hauser laat zien dat vriendelijkheid, ambitie en assertiviteit prima hand in hand gaan. Nice girls rule leert hoe je sterk onderhandelt, gehoord wordt, zelfvertrouwen uitstraalt, achter je besluiten blijft staan en omgaat met conflicten zonder te hoeven verhullen dat je een aardig persoon bent.

Nieuw Amsterdam
09 juli 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 15,00 Bestel het e-book € 9,99

Hebban recensie

Merel Hebban Recensent

De balans vinden tussen pleasen en bitchen

door Merel op 03-08-2019

Vanaf 1956 konden vrouwen in Nederland financieel onafhankelijk zijn en sindsdien is er op het werkvlak een hele ontwikkeling geweest. Daardoor kunnen tegenwoordig niet alleen mannen, maar ook vrouwen de top bereiken. Toch lopen vrouwen vandaag de dag nog steeds tegen dubbele standaarden aan. Waar daadkracht in mannen vaak bewonderd wordt, worden vrouwen met diezelfde eigenschap al snel als bitch...