Nico

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 12 Favoriet 0 Recensies 0
Sophie Grates heeft het nooit gemakkelijk gehad, maar ze vindt haar weg door het leven, stap voor stap en per dag. Totdat ze Nico tegenkomt en hij haar wereld op zijn kop zet. Hij dwingt haar om onder ogen te zien dat je je leven niet kunt leven door van buitenaf naar binnen te kijken, en dat je soms op de rand moet stappen om echt van het uitzicht te kunnen genieten.

Nico Mayson wist op het moment dat hij Sophie Grates zag dat zij de ware was. Zijn hele leven is hij beoordeeld op wat er aan de buitenkant zichtbaar is, dus het vinden van een mooie vrouw die de echte Nico ziet, maakt zijn gevoelens alleen maar sterker.

Nico weet wat voor soort man hij is en waartoe hij in staat is, en hij zal er alles aan doen om Sophie te helpen haar demonen te bestrijden, zodat ze samen gelukkig kunnen worden. Alles wat de moeite waard is in het leven, is het waard om voor te vechten.
Mayson Broers (4)
SVM-Publishing