Niels en de jacht op de blanke jager

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0

Er klonk een enorme explosie. Wild sprongen de jongens op en holden om het huis. Gelijk zagen ze de gloed van vuur. ‘Onze boot!’ gilde Pieter ontzet. ‘Ze hebben onze boot in brand gestoken!’ De vakantie die voor Niels en zijn vrienden zo relaxed begon, in een enorm herenhuis in het niemandsland op de grens met Duitsland, loopt algauw uit op een reeks van duizelingwekkende gebeurtenissen. Terwijl de muziek van een zendpiraat over de velden schalt, broedt de buurman zijn eigen plannen uit, en daar kan hij geen nieuwsgierige jongens bij gebruiken. Hij doet er alles aan om ze buiten spel te zetten, ook al moet hij daarvoor brand stichten. Maar als hij dan toch het spel dreigt te verliezen, deinst hij er niet voor terug anderen in zijn val mee te slepen… Maar hij rekent buiten Niels en zijn vrienden. Natuurlijk gaan ze op onderzoek uit en wat ze dan ontdekken… dat overtreft hun stoutste verwachtingen.

Junior
Koster, Uitgeverij Gebr.
01 januari 2010
28 januari 2021

Reacties op: Niels en de jacht op de blanke jager