Niemand geloofde mij

Gelezen 15 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 20 Favoriet 0 Recensies 13
Thrillers & Spanning   Topics 0
Wanneer Rob na een wekenlang coma in het ziekenhuis ontwaakt, lijdt hij aan geheugenverlies. Hij heeft hij geen enkele herinnering aan zijn leven of aan het motorongeluk dat hem is overkomen. Wat hij zich wel tot in detail kan herinneren, zijn de ontmoetingen die hij tijdens zijn coma heeft gehad met Sylvia. Daarbij was het echter niet onmiddellijk tot hem doorgedrongen, dat zij bij hun eerste kennismaking al niet meer in leven was. Door alles wat Rob bij de gesprekken met Sylvia te weten is gekomen, ook over de oorzaak van haar dood, wil hij na zijn ontwaken maar één ding; de politie spreken! Hij botst op een muur van onbegrip, niemand gelooft hem…

‘Niemand geloofde mij’ is het vervolg van de spirituele thriller: ‘Mijn naam was Sylvia’, maar kan ook prima als stand-alone boek worden gelezen.

- Recensente Mieke Wijnant over het boek:
“De karakters van Rob en Sylvia worden goed uitgediept; compassie is voelbaar. Naar het eind toe wordt de spanning nog eens opgevoerd; het is verbijsterend en zeer schokkend. Het thrillerachtige en het spirituele zijn mooi verweven met elkaar; menigeen zal hiervan kunnen genieten".

Thriller
Mijnbestseller.nl