Niemand is ooit verloren

NRC:

Niemand is ooit verloren

Gelezen 77 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 78 Favoriet 4 Recensies 6
Literatuur & Romans Artikelen 4 Lijsten 4 Spots 2   Topics 0

Het debuut van Catherine Lacey sloeg in als een bom. The New Yorker noemde het 'een van de beste boeken van het jaar' en The Wall Street Journal prees het als 'een van de meest veelbelovende romans van het jaar'.
De jonge vrouw Elyria besluit op een dag om zonder iemand iets te vertellen een enkele reis naar Nieuw-Zeeland te boeken en daarmee haar man, haar werk en het hele New Yorkse leven achter zich te laten. Terwijl haar man probeert te achterhalen wat haar beweegredenen zijn, stapt Elyria in auto's van wildvreemde mannen en vrouwen, om uit te stappen op immer desolate plekken. Maar is het wel mogelijk om echt verloren te zijn?
Niemand is ooit verloren, voor iedereen die wel eens koortsachtig op zoek is geweest naar een ander of naar zichzelf.

Das Mag Uitgeverij B.V.
04 april 2016
25 april 2016

Vluchten kan niet meer

door: Lisanne Brans 1 like

"Zoals je zou moeten weten ben ik zonder bepaalde reden vertrokken, al had ik misschien wel een paar onbepaalde redenen – onuitsprekelijke gevoelens en onuitsprekelijke geheimen en onbegrijpelijke gevoelens, gevoelens over geheimen en gevoelens over feiten en gevoelens over gevoelens, en omdat die...

Reacties op: Niemand is ooit verloren