Niet bepaald een succesverhaal

Niet bepaald een succesverhaal

Gelezen 30 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 17 Favoriet 1 Recensies 0
Artikelen 2 Lijsten 2   Topics 0
Het leven van Dirk Zeelenberg (1969) heeft veel weg van een hindernisbaan. Heel Nederland kent hem als de flamboyante acteur, tv-presentator en nu ook trouwambtenaar en spreker. Maar tijdens zijn leven en carrière moest Dirk dealen met de nasleep van een moeizame jeugd waarin hij alleen door de clown uit te hangen kon overleven. Om het maar niet te hebben over afwijzingen, teleurstellingen, financiële drama's en presteren in de meedogenloze entertainmentwereld. Maar zijn onnavolgbare wilskracht en energie leerden hem zelfs te genieten van de meest desastreuze momenten. Het leverde hem naast een schat aan ervaring, hechte vriendschappen op met theater-grootheden en een immense populariteit als publiekstrekker in de RTL4-hitserie Divorce. Temidden van alle hectiek vond hij de liefde van zijn leven en werd hij vader van drie kinderen.

Hoe Dirk Zeelenberg zich uit diepe valkuilen omhoog trok en de zonnige kant van het leven bleef zien, vertelt hij in Niet bepaald een succesverhaal. Daarin spoort hij lezers met persoonlijke ontboezemingen op optimistische én humoristische wijze aan hun intuïtie en verlangens te volgen en - net als hij - het ware geluk te vinden in het onvoorwaardelijk genieten van alles wat het leven écht waardevol maakt.

uitgeverij OMDEHAVERKLAP
04 oktober 2016
04 oktober 2016

Reacties op: Niet bepaald een succesverhaal