Niet slecht!

Niet slecht!

Rank 549 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0

Axel Scheffler en Julia Donaldson zijn als prentenboekenduo niet te stoppen. De auteur en illustrator achter onder andere 'De Gruffalo', 'De slak en de walvis' en 'Stap maar op mijn bezemsteel' hebben met 'Niet slecht!' weer een prentenboek gemaakt dat heerlijk op rijm voor te lezen is, vol met de welbekende Scheffler-illustraties. De vertaling is van de hand van geliefde kinderboekenauteur en -dichter Bette Westera.

'Niet slecht!' gaat over drie van de gemeenste slechteriken die je je kunt voorstellen: de trol, de heks en de geest. En dat ze zo geniepig zijn, vinden ze geweldig! Maar wie is er eigenlijk de grootste schurk? Ze komen er niet uit... Op een dag verzint een kleine muis een wedstrijd om erachter te komen. Wie kan het lieve meisje dat net in het bos is komen wonen zo laten schrikken dat ze haar zakdoek laat vallen? Die wint! Dat moet toch een eitje zijn! Maar schijn bedriegt en kleine meisjes zijn lang niet altijd bang.

Kind & Jeugd
Prentenboeken (<6 jaar)
Gottmer
21 september 2022
21 september 2022

Reacties op: Niet slecht!