Niet te breken

Niet te breken

Rank 8162 Gelezen 6 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 23 Favoriet 0 Recensies 1

Een geharde militair helpt je met je persoonlijke ontwikkeling – sta sterker in het leven door zijn lessen, opgedaan in het heetst van de strijd
Hij had de mooiste baan, de ultieme jongensdroom: teamleider bij de Special Forces. Vechten, schieten, duiken, uit vliegtuigen springen, uit onderzeeboten ontsnappen. Een James Bond-film maar dan echt. Na een succesvolle carrière van zestien jaar vertelt Sander Aarts, de best getrainde militair van Nederland, wat hij allemaal heeft meegemaakt én wat hij daarvan heeft geleerd.
Sander is het levende bewijs dat je met de juiste mentaliteit alles kunt bereiken en in Niet te breken deelt hij de inzichten die hij heeft opgedaan onder de meest extreme omstandigheden. Zo kun je lezen over bizarre belevenissen die je normaal alleen in films ziet en krijg je tegelijkertijd waardevolle, toepasbare lessen voor het dagelijks leven. Of het nu gaat om handelen in stressvolle situaties of hoe je beter kunt reageren op angst, dit boek inspireert je om je prestaties te verbeteren, op ieder gebied.
Over Sander Aarts
‘Sander Aarts, u bent mij er eentje. Wanneer ik u ondernemend noem, druk ik me erg voorzichtig uit. Wanneer ik u een pionier noem, zit ik al dichter in de buurt.’ Ank Bijleveld-Schouten, Minister van Defensie
‘Dit boek geeft een beeld van hoe een “gewone” Hollandse jongen door hard werken en ontberingen uitgroeit tot de elite van de Nederlandse Special Forces. Waarbij hij zich bewuster wordt van de mens in en achter de operator door zijn bijzondere ervaringen.’ Rob Severs, Korps Mariniers
‘Een must read voor iedereen die inzicht wil hebben in de Special Forces-wereld en de wijze lessen die je mee kunt nemen in je dagelijkse routine.’ John de Ruiter, Korps Mariniers

Gezondheid & Psychologie
Boekerij
06 juni 2019

Lezersrecensies (1)

persoonlijk verhaal van een ex-marinier

door: jozefien 1 like
Het mooiste vind ik dat hij deelt wat hij geleerd heeft van verschillende situaties die hij bij het korps heeft meegemaakt. Er heerst een bepaald beeld van mariniers. Dit beeld heb ik nog steeds, maar de manier waarop Sander eruit gestapt is en alles nog eens overdenkt kan ik alleen maar waarderen...