Niet zonder ons

Jay is erin geslaagd zijn droom waar te maken: hij studeert fysiotherapie en doet zijn senior stage in een kinderziekenhuis in Atlanta. Het valt Tess zwaar dat hij voor minstens vijf maanden in Amerika is. Niet alleen mist ze hem verschrikkelijk, maar zonder hem weet ze ook niet goed wat ze met zichzelf en haar toekomst aan moet. Ze stopt met een derde studie in nog geen vier jaar tijd, tot woede van haar ouders en ook die van Jay. Tijdens een onverwachte confrontatie in Oostenrijk loopt de spanning zo hoog op dat Jay geen andere mogelijkheid ziet dan voor zichzelf te kiezen. Kunnen Jay en Tess elkaar nog terugvinden of is er te veel beschadigd? ‘Leg de zakdoekjes klaar, want je gaat ze nodig hebben.’ - Lisette Jonkman, auteur van de Verkikkerd- en Onbreekbaar-serie.

Recensies (15)

Meer recensies

Is Niet zonder ons het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Niet zonder ons