Leven met een leugen

Leven met een leugen

Rank 933 Gelezen 380 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 502 Favoriet 46 Recensies 41
Feelgood Artikelen 5 Lijsten 4 Spots 19   Topics 0   Leesclub

Een heerlijke roman vol liefde, vriendschap, geheimen, verdriet en humor
Sofie Wolters houdt haar halve leven al van Jelle, een vriend van haar tweelingbroer Nate, maar voor hem was zij nooit meer dan het kleine zusje dat hij gewoon voor lief nam. In hun puberteit maakte een dramatische gebeurtenis een einde aan hun jeugd en onschuld. En toen ze daarna toch een keer met elkaar in bed belandden, liet Jelle vervolgens niets meer van zich horen. Dus sindsdien haat Sofie hem, en gaat ze hem het liefst uit de weg.
Jaren later, als ze met een vriendin op skivakantie is in de Franse Alpen, blijkt Jelle een van de plaatselijke skileraren te zijn. Hij steekt zijn hernieuwde interesse in Sofie niet onder stoelen of banken en is niet van plan zich door haar te laten afpoeieren. Sofie heeft het knap lastig met haar verwarrende gevoelens voor hem, en ook moet ze erkennen dat Jelle niet meer de hartenbreker lijkt te zijn die hij eens was. Als ze samen in een skihut ingesneeuwd raken, is hem ontlopen geen optie meer. Afgesloten van de buitenwereld komen er van beide kanten geheimen en leugens boven tafel die zelfs gevolgen zullen hebben voor hun beide families. Is er ruimte voor een nieuw begin of heeft het verleden te diepe littekens achtergelaten?
De pers over Baguette met jam voor twee

Baguette met jam voor twee is een absolute must read voor deze zomer.’ Hebban.nl
‘Fijn feelgoodzomerboek voor de liefhebbers.’ NBD Biblion
‘De combinatie van romantiek, spanning en humor is zo goed verwerkt in het geheel dat iedere romantische ziel zich kan (en zal) verliezen in dit verhaal. Van A tot Z is dit smullen, het is niet anders, echt een aanrader!’ Perfecteburenleesclub.blogspot.com

Romantiek
Romantiek
Boekerij
10 juli 2019
10 juli 2019

Helma Koot Hebban Recensent

Zoveel meer dan luchtige feelgood

door: Helma Koot 1 like

In Leven met een leugen van Wendy Brokers spelen Sofie ‘Fie’ Wolters en ‘Mister Casanova’ Jelle Martens de hoofdrol. Fie is de zus van Nate, die samen met Lize in het eerste boek, Baguette met jam voor twee, in de schijnwerpers stond. In dat boek speelde Jelle een bescheiden bijrol. Hoewel Leven...

Reacties op: Leven met een leugen