Niet zonder mij

Rank 47 Gelezen 31 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 76 Favoriet 2 Recensies 2

Wessel is alles wat advocate Lotte niet in een man zoekt. Maar aangezien hij de beste vriend is van haar zwager Jay, wordt ze vaker dan haar lief is met hem geconfronteerd. En niet alleen dat; ze blijkt hem ook nog eens nodig te hebben in een strafzaak. Wessel begrijpt niet waarom zijn hart steeds weer sneller gaat kloppen van de ijzige en hooghartige Lotte. Toch doet hij haar een voorstel waarbij zij hem dichterbij moet laten komen dan ze wil. Tot zijn verrassing stemt ze ermee in en ze merken ze dat ze misschien toch niet zo ongeschikt voor elkaar zijn als ze dachten. Maar voor een echte relatie hebben ze nog wel de nodige obstakels te overwinnen – niet in de laatste plaats hun eigen angsten. ‘De manier waarop twee tegenpolen langzaam naar elkaar toegroeien is fantastisch. Je kunt niet anders dan verliefd worden op Lotte en Wessel!’ - Marleen, Favoritez.nl.

Eindeloos (3)
Kobo Original