Omkijken naar morgen

Rank 324 Gelezen 253 Aan het lezen 16 Wil ik lezen 351 Favoriet 27 Recensies 42
Feelgood Artikelen 2 Newsroom 1 Lijsten 3 Spots 11   Topics 0   Leesclub

Een invoelend geschreven, meeslepend verhaal over vriendschap, liefde en de verstrekkende gevolgen van gebeurtenissen in iemands jeugd.

Femke Martens lijkt alles mee te hebben: ze is jong, mooi, heeft een fijne baan waarvoor ze door heel Europa reist, en nooit gebrek aan aandacht van mannen. Huisje, boompje, beestje is aan haar niet besteed.

Maar er is ook een keerzijde. Niemand kent de echte Femke of neemt de moeite om haar te leren kennen. Verklaart dat de sluimerende onrust waardoor ze zichzelf steeds vaker tegenkomt en ze diep vanbinnen zo ongelukkig is? Als haar huisarts aan de noodrem trekt en haar werkgever haar op non-actief stelt, komt ze terug naar Nederland, waar ze een groot deel van haar jeugd heeft doorgebracht. Het lijkt hét moment om schoon schip te maken en onder ogen te zien wat ze zo wanhopig graag wil vergeten, maar hoe? En als ze dan voor het eerst in haar leven een connectie voelt met een man, waarom is het dan iemand die ze onder andere omstandigheden geen tweede blik zou gunnen en wiens privéleven al reden genoeg is om voor op de vlucht te gaan?

Feelgood
Populaire fiction algemeen
Boekerij
04 augustus 2020
04 augustus 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Helma Koot Hebban Recensent

Feelgood met een stevig rauw randje

door: Helma Koot 3 likes ebook

Wendy Brokers begon haar trilogie (waarvan Omkijken naar morgen het derde en laatste deel is) ooit als Facebook feuilleton om lezers te trekken. Dat dit zou leiden tot een contract voor meerdere boeken bij uitgeverij De Boekerij, had ze toen niet kunnen voorspellen. Ook Omkijken naar morgen is op...

Reacties op: Omkijken naar morgen