Niets meer te zeggen

Niets meer te zeggen

Rank 252 Gelezen 6 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 26 Favoriet 2 Recensies 2
Young adult   Topics 0

Nieuwste thriller van de bestsellerauteur van Een van ons liegt.

‘Dit is geen gewone whodunit… verrassend en relevant.’ USA Today over Een van ons liegt

Eerlijk duurt het langst is een geweldige opvolger van Een van ons liegt en is minstens zo leuk als zijn voorganger! Het verhaal zit ontzettend goed in elkaar, de personages zijn geweldig en Karen M. McManus heeft een heerlijke schrijfstijl.’ Chicklit.nl

Vijf jaar geleden verliet Brynn Saint Ambrose School na de schokkende moord op haar favoriete leraar. Het lichaam van meneer Larkin werd door drie studenten gevonden in het bos achter hun school. De zaak werd nooit opgelost. Nu Brynn met haar droomstage bij een misdaadshow begint, is ze vastbesloten om de waarheid te achterhalen. Zonder de getuigenis van een van de drie leerlingen, Tripp Talbot, waren de andere twee misschien veroordeeld voor de moord. Tripp is nooit vergeten wat hij die dag voor hen heeft gedaan. Net zomin is hij vergeten dat alles wat hij de politie vertelde gelogen was. Terwijl Brynn onderzoekt wat er die dag in het bos is gebeurd, ontdekt ze geheimen die alles zouden kunnen veranderen. Vijf jaar geleden kwam iemand weg met moord. En die moordenaar loopt nog steeds vrij rond…

• Van de topauteur van Een van ons liegt, Eerlijk duurt het langst en Familie liegt nooit
• Voor de fans van Mirjam Mous, Sarah Pinborough en Mel Wallis de Vries

Van Karen M. McManus verscheen eerder:
One of Us Is Lying
Een van ons liegt
Twee kunnen een geheim bewaren
Eerlijk duurt het langst
Familie liegt nooit
Jij wordt nog eens mijn dood

Young Adult
Fictie 15+
Van Goor
30 augustus 2022
30 augustus 2022

Reacties op: Niets meer te zeggen