Nikki weet raad

Nikki weet raad

Junior   Topics 0
Nikki weet raad is het vijfde deel in de populaire en supergrappige serie Dagboek van een muts van Rachel Renée Russell. Met in de hoofdrol Nikki Maxwell, blunderkoningin. Voor meiden vanaf circa 10 jaar.
Nikki maakt zich zorgen: haar aartsvijand MacKenzie krijgt een roddelrubriek in de schoolkrant. Wat als ze over Nikki’s GEHEIME LIEFDE Brandon gaat schrijven?
Om MacKenzie in de gaten te houden, gaat Nikki ook bij de schoolkrant. Onder de naam WIJSNEUS geeft ze leerlingen raad bij hun problemen. Nikki’s rubriek wordt een MEGAHIT, maar MacKenzie kan Wijsneus wel VILLEN. Wat nu?
Rachel Renée Russell is advocate, maar schrijft liever kinderboeken (ook omdat een pyjama en sloffen in de rechtzaal niet zijn toegestaan). De hoofdpersoon in haar razend populaire boeken heet Nikki, net als haar dochter. De serie Dagboek van een muts is wereldwijd een groot succes.

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar