Duistere Dageraad

Rank 4229 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 40 Favoriet 2 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0

Nadat de grootste spelen in de geschiedenis van Godsgraf eindigden met de meest gewaagde moorden van de Itreyaanse Republiek, is Mia op de vlucht voor de Klingen van de Rode Kerk en soldaten van het Legioen van de Luminatii. De kans is klein dat ze de Stad van Bruggen en Beenderen levend uitkomt. Haar mentor Mercurio is nu in de greep van haar vijanden. Haar eigen familie ziet haar liever dood dan levend. En haar aartsvijand, consul Julius Scaeva, is nog maar één stap verwijderd van totale heerschappij over de Republiek. Maar onder de stad ligt een duister geheim verscholen. Samen met haar minnaar Ashlinn, broertje Jonnen en een mysterieuze weldoener die is teruggekeerd van voorbij de sluier des doods, moet ze een levensgevaarlijke reis door de Republiek maken, op zoek naar het antwoord op het laatste raadsel van haar leven. Het immerduister nadert. De nacht valt voor de Republiek, misschien wel voor de laatste keer.

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy