Noem mij maar Percy D’arezzo Y Mac Shimonoseki

Een kwart miljoen jaar verder en de mensheid is uitgezwermd van spiraalarm tot melkwegkern. Ze leven in de schaduw van anderlingen die eindeloos veel intelligenter en machtiger zijn dan zij. Vreemd dat zulke wezens toch steeds weer bij Percy d'Arezzo y Mac Shimonoseki aankloppen als hun zon dreigt te doven of een lichtjaar lang heilig boek verdwenen is. En dan hebben we het nog niet eens over wraakzuchtige teddyberen...

Reis met de galactische meesterspeurder van Pluto's stille heliummeren tot de sintelvelden van Gehenna, waar de doden dansen..

Recensies (1)

Is Noem mij maar Percy D’arezzo Y Mac Shimonoseki het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Noem mij maar Percy D’arezzo Y Mac Shimonoseki