Nog meer uit Van Bovens oven

Na het succes van Uit de oven van Van Boven komt Yvette nu met 50 nieuwe en verrassende ovenrecepten. Heerlijke zoetigheden als Chocolademeringues met zeezout en Stoofperen met karamelsaus, maar ook Jerk Chicken of Lenteporchetta komen stomend van de bakplaat.

De beste nieuwe recepten die Yvette bedacht voor Volkskrant Magazine werden in dit boek gebundeld. Steeds met duidelijke, fool-proof receptuur - zoals we van Yvette gewend zijn - én voorzien van mooie tekeningen met korte instructies. Kortom: een heerlijk nieuw boek vol oveninspiratie.

Yvette van Boven (Ierland, 1968) woont afwisselend in Amsterdam en Parijs. Ze is freelance foodstylist, receptuurschrijver en culinair redacteur. Ook illustreert ze voor bedrijven, voedselproducenten, boeken en tijdschriften. Haar werk verschijnt onder meer in bladen als delicious.,Volkskrant Magazine, Libelle, Bon Appétit. Daarnaast heeft ze haar eigen televisieprogramma bij de VPRO, koken met van boven.

Is Nog meer uit Van Bovens oven het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Nog meer uit Van Bovens oven