Home Made Basics

Rank 6740 Gelezen 6 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 15 Favoriet 0 Recensies 1
Culinair Artikelen 1   Topics 0

Hoe maakt u alles? En helemaal zelf? Met Yvettes kenmerkende geïllustreerde stap-voor-stapuitleg van de gerechten en sluitende receptuur gaat dit zeker lukken: van een simpele dressing tot huisgemaakte, dampend verse tortilla’s, van zelfgemaakte gnocchi van elk soort groente tot fluks ingelegde radijsjes. Home Made Basics is een boek dat een vaste plek gaat krijgen in uw keuken. Alle recepten spetterend gefotografeerd om zo met de opgedane kennis oermakkelijke dagelijkse kost te bereiden. Met Home Made Basics heeft Yvette van Boven een inspiratieboek voor iedereen gemaakt: voor jong of al iets ouder, voor iedereen die graag de basis van het koken wil leren en alles zelf wil kunnen maken. Met de recepten uit dit boek zet u het hele jaar door vers, helemaal zelfbereid, gezond en origineel eten op tafel. Met veel aandacht voor groentegerechten, is Home Made Basics een modern doe-het-zelf-kookboek en een waardige opvolger van het tien jaar geleden verschenen Home Made.

Culinair
Eten en drinken algemeen