Home Sweet Home XMAS

Home Sweet Home XMAS

Gelezen 9 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 10 Favoriet 0 Recensies 1
Culinair Lijsten 2 Spots 7   Topics 0
Een romantische eerste kerst voor twee? Een lekker winters etentje? Of een kerst met uw complete schoonfamilie over de vloer? Met Home Sweet Home Xmas van Yvette van Boven komt u altijd goed beslagen ten ijs.

Een crème van pompoen met steranijs & kreeftenstaartjes, parelhoen met saus van prosecco met groene druiven, een terrine van wild konijn & pistache en een champagnemousse met vijgen in champagne- lauriersiroop... Loopt het water u al in de mond, maar ziet u op tegen de kookstress? Met Home Sweet Home Xmas is dat niet nodig! Kookengel Yvette van Boven geeft talloze tips voor een kerst zonder ingewikkeld gedoe of paniek.

Alle gerechten in dit boek zijn gemakkelijk van tevoren te maken en het boek bevat zelfs een heleboel voorbeeldmenu's, zodat u ook niet hoeft na te denken over mooie combinaties van voor-, bij-, hoofd- en nagerechten.

De recepten zijn verdeeld in voorbereiden en bereiden, zodat u precies weet waar u aan toe bent. Ze hoeven alleen op de dag zelf nog even afgemaakt te worden. Zo is het voor uzelf ook een feest en kunt u lekker met een glaasje aanschuiven bij uw visite.

Yvette van Boven is geboren en getogen in Ierland en woont tegenwoordig afwisselend in Amsterdam en Parijs. Behalve van haar boeken is Yvette ook bekend van haar tv-programma 'Koken met Van Boven', haar wekelijkse rubrieken in Libelle en Volkskrant Magazine en haar vaste bijdrage aan maandblad delicious. Ze illustreert haar boeken zelf; haar man Oof maakt de foto's. Yvettes werk is vertaald in het Engels, Duits, Frans en Spaans.

Culinair

Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (1)

Home Cooking @ XMas

door: Sandra Hutchison 1 like
Wil je deze kerst op traditionele wijze vieren en ontvang je gasten? Geen paniek! Met het nieuwste kookboek van Yvette van Boven; Home Sweet Home Xmas kan iedereen met de feestdagen gerust blijven eten, zonder dat het de gastvrouw of heer al te veel stress oplevert! Zoals de titel van dit...