Van Bovens leftovers

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Sinds een aantal jaar bedenkt Yvette voor Volkskrant Magazine wekelijks een seizoensrecept plus een tip om de restjes mee op te maken. Zo kookt ze zelf thuis elke dag, want Van Boven gooit nooit iets weg. Goed eten weggooien is namelijk eeuwig zonde. Van elk restje valt de volgende dag wel iets lekkers te maken, dus geeft ze voor elk recept ook een smakelijke tweede bestemming.
Haar columns en rond de 200 recepten uit haar wekelijkse rubriek zijn nu gebundeld in Van Bovens leftovers. Steeds met duidelijke, foolproof receptuur zoals we van Yvette gewend zijn, voorzien van meerdere geïllustreerde tips en info én het door haarzelf gefotografeerde gerecht. Van Boven kookt het hele jaar door: met name groente, maar ook wat vlees en vis. Uiteraard wordt er ook van alles gebakken. Kortom: een heerlijk boek met heel veel inspiratie voor dagelijkse verspillingsvrije kost.

Culinair
Eten en drinken algemeen