Nooit heb ik niets met U

In ‘Nooit heb ik niets met U’ voert Henk Veltkamp persoonlijke gesprekken met vijfentwintig verschillende mensen over wie God voor hen is. Wie is God? Dat levert heel diverse antwoorden op. De een krijgt een warm gevoel en raakt niet meer uitgepraat. De ander haalt de schouders op. Henk Veltkamp voert gesprekken met 25 vrouwen en mannen die – zo verschillend als ze zijn – allemaal ‘iets met God’ hebben, om hen te vragen naar de aard en beleving van dat ‘iets’. Elk gesprek start met de vraag welke plek God in hun leven inneemt. Wat hebben zij als kind van God meegekregen? En hoe is het verder gegaan? Wat betekent God nu voor hen?

Gesprekken met Stevo Akkerman, Nora Asrami, Tamarah Benima, Stef Bos, Tijs van den Brink, Heino Falcke, Jacobine Geel, Henk Helmantel, Frits de Lange, Almatine Leene, Huub Oosterhuis, Sabine Plasschaert, Paul van Vliet e.a.

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit