Noorwegen

De Dominicus reisgids Noorwegen laat zien hoe fantastisch het er is. Het land heeft alles waar we behoefte aan hebben: ruimte, rust, ongerepte natuur, schoon water en schone lucht. Waar wij in onze natuurgebieden nog steeds verkeer horen, heerst in Noorwegen volmaakte stilte. De fjorden, gletsjers en middernachtzon geven dit langgerekte land een extra dimensie, uitgebreid beschreven in de Dominicus reisgids. En hoewel het land heel noordelijk ligt, is de temperatuur er regelmatig boven de 25 graden. Ook historisch gezien is
Noorwegen een boeiend land, waar in deze Dominicus reisgids dieper op in wordt gegaan. Door ontdekkingstochten van de Vikingen kwamen de Noren in aanraking met veel nieuwe zaken. Noorwegen is een
gastvrij land dat trots is op zijn verleden.

Is Noorwegen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Noorwegen