Notities van mijn gedachten

Notities van mijn gedachten geeft de lezer een inkijk in de schrijver zijn gedachten en indrukken. Het boek bespreekt een aantal uiteenlopende onderwerpen, gevoelens en situaties. Het geeft hierbij de lezer alle vrijheid om te lezen wat er staat, of te lezen wat het probeert te vertellen. Ongeacht, nadenken zal hij. Het boek is er gekomen gedurende de lockdown-periode die het gevolg was van de Covid-19-pandemie. In eerste instantie was het geen boek of manuscript, maar eerder een soort van zelftherapie om tot rust te komen. Later volgde het besluit om de notities van zijn gedachten aan het publiek toe te vertrouwen, in de hoop dat zijn boek het positieve effect verder met zich zou meedragen.

Is Notities van mijn gedachten het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Notities van mijn gedachten