Nummer vijf

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Marleen, Gemma, Josje en Lidewij vormen met vieren al jaren een gezellig wandelclubje. Daar komt verandering in als Fleur - een oude bekende van hen - onder valse voorwendsels hun groepje weet binnen te dringen. Stiekem verdenkt zij een van de anderen ervan een affaire te hebben met haar man Christian. Niet zo vreemd, want de huwelijken van enkele van de dames zitten kennelijk in een dip. Fleur doet er werkelijk alles aan haar man te betrappen met de vrouw die ze verdenkt. De vraag is of ze het bij het rechte eind heeft. Als Fleur op een morgen dood in het kanaal wordt gevonden, ontstaat er achterdocht tussen de vier overgebleven wandelaars. Christian uit tegenover de politie ook zijn bedenkingen. Maar is hij zelf wel helemaal eerlijk? Hij blijkt, zoals Fleur al vermoedde, wel degelijk een dubbelleven geleid te hebben. Wanneer de politie op onderzoek uitgaat, stuiten ze bovendien op de zoon van een van de oorspronkelijke wandelaars. Weet hij hoe Fleur aan haar einde gekomen is? Misschien beschermt hij zijn moeder. De spanningen lopen steeds hoger op naarmate het onderzoek vordert. Uiteindelijk blijken enkele van de verdachten niet langer bestand tegen de druk. +

Literaire thriller
Brave New Books