Off-piste

Rank 6113 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
In “Off-piste” reis je met een vriendengroep mee met hun jaarlijkse gezamenlijke skivakantie. Na een korte introductie van de diverse personages en hun onderlinge verhoudingen begint de vakantiepret. Via de Achenpass reist de groep naar Oostenrijk. Eenmaal aangekomen in het Zillertal wordt er goed geskied en lekker gegeten en gedronken in diverse skihutten bij de pistes.
In de loop van de skivakantie vinden diverse incidenten plaats, die ogenschijnlijk los van elkaar staan. Eén van de nieuwe leden van de groep, blijkt niet de aardige jongeman die hij in eerste instantie leek te zijn. Zonder het van elkaar te weten, hebben diverse leden in groep hebben last van zijn stiekeme gedrag. Naast deze verhaallijn is er ruimte voor romantiek en humor.
De Harakiri-piste in Mayrhofen, de meest steile skihelling in Oostenrijk, is het decor voor de climax van dit verhaal. Deze helling zie je op de voorpagina van het e-book. “Off-piste” van Jeroen Zuydt heeft als extra ten opzichte van bestaande wintersportboeken van gevestigde auteurs een multimediale website (zie: https://offpiste.jouwweb.nl/) met muziek, artiesten en locaties uit het verhaal en de mogelijkheid tot interactie met de auteur.

Mijnbestseller.nl
23 maart 2021