Office Candy

Office candy

Rank 33 Gelezen 30 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 23 Favoriet 0 Recensies 13
Feelgood   Topics 0

Lisa Smeets is een freelance designer die aan een nieuwe opdracht begint bij een ietwat saai bedrijf. Nadat ze in slechte omstandigheden haar vorige opdracht is kwijtgeraakt, is ze erg nerveus om voor het eerst in maanden weer op kantoor aan de slag te gaan.

Haar vrees lijkt bewaarheid wanneer ze al snel ontdekt dat het bedrijf wel heel strenge voorwaarden heeft over het gebruik van internet en sociale media. Bovendien lijken haar manager Machteld en haar saaie collega's niet bepaald op de hippe groep jonge mensen met wie ze ervoor samenwerkte. Alleen haar mentor Daniel lijkt haar frustraties te begrijpen en deelt bovendien haar voorliefde voor snoep, al is hij haar type niet.

Lisa kan het zich niet veroorloven om haar opdracht weer op te zeggen, dus besluit ze om wat leven in de brouwerij te brengen. Maar valt dat wel bij iedereen in goeie aarde?

Romantiek
Romantiek