9789083081632_front

Omarm óns

Rank 5429 Gelezen 0 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Lieke verruilt een half jaar lang het Groningse Haren voor Zeeland. Ze heeft net ontdekt dat haar vriend Nick er een dubbelleven op nahield. Met deze ervaring op zak is ze voorlopig echt even klaar met de liefde. Tenminste, dat had ze gedacht... Vanaf het moment dat Lucas, haar nieuwe, tijdelijke buurman, haar ophaalt van het station wekt hij haar interesse. Lucas, voor vrienden: Luuk, is beslist knap en Lieke kan niet voorkomen dat hij haar enorm aantrekt en intrigeert. Maar Luuk is behalve een ontzettend leuke verschijning om te zien ook enorm gesloten. Ze probeert toenadering te zoeken, maar Luuk weigert het achterste van zijn tong te laten zien. Lieke wil maar wat graag weten wat er schuil gaat achter de muur die Luuk optrekt. Lukt het Lieke om hem ervan te overtuigen dat hij haar kan vertrouwen, of is Luuk op zijn beurt te beschadigd om nog in de liefde te kunnen geloven?

Feelgood
Populaire fiction algemeen