Omnibus Vertrouw je Mij en Groeien in vertrouwen.

In de Heer Jezus Christus zijnde kunnen we alles aan. Alles? Ja, maar dit kost zeker strijd! Benjamin en Jasmijn weten daar alles van, al loopt hun leven tot nu toe vrij soepeltjes. Maar dan slaat het noodlot toe.... En welke rol speelt Jedidja in hun leven? Ontdek het zelf in deze debuutomnibus van Beatrix Verhage, die geheel op fantasie berust. Romantiek, strijd, dood en leven, het zijn onderwerpen die allemaal langs komen. Schrijfster ziet zichzelf als een vat vol emoties. Zij hoopt dat u van het boek zult genieten en er wellicht ook nieuwe inzichten door krijgt. Zij hoopt ook dat u het met haar eens zult zijn, na het lezen van dit boek, dat het gebed in dat mooie lied (eerste couplet) "Neem mijn leven, laat het Heer", voor iedere christen erg nodig is....
Neem mijn leven, laat het Heer,
toegewijd zijn aan Uw eer,
maak mijn uren en mijn tijd
tot Uw lof en dienst bereid.
God zegene u!

Is Omnibus Vertrouw je Mij en Groeien in vertrouwen. het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Omnibus Vertrouw je Mij en Groeien in vertrouwen.