Omzien in coronatijd

Omzien in coronatijd
Vijf warme verhalen in deze soms kille tijd

Willy van Lagen-van ’t Sant

Arie voelt zich in coronatijd als weduwnaar vaak alleen. Gelukkig komt Wim, zijn zoon, regelmatig bij hem op bezoek. Zeker nu zijn dochter Esther niet uit haar huis mag, in verband met een corona-uitbraak, wordt dat dubbel op prijs gesteld. Er is bij hem een lege stoel …
Maar ook is het mooi te merken dat buren in deze coronatijd naar elkaar omzien. Het is daarom positief dat Harm, Aries kleinzoon, de overbuurman een handje helpt bij het onderhoud van zijn tuin. Dat geeft gezelligheid en een goede band onderling.

Steeds valt het in deze bundel op dat ouderen behoefte hebben om over vroeger te vertellen. Daar is volop gelegenheid voor als hierin opgenomen gespreksvragen aan de orde komen. Bedoeld om de band tussen ouderen en jongeren te verstevigen.

Deze brochure is een mooi cadeau voor opa’s, oma’s, oudere ooms en tantes. Een originele verrassing, nu we elkaar minder zien en behoefte aan contact er toch steeds is. In plaats van een mooie kaart kunt u dit cadeauboekje gemakkelijk verzenden met de erbij ingesloten passende envelop.

Korte verhalen , Literatuur & Romans
Verhalenbundels